S poslovnim darilom je izražen odnos, ki ga imate s poslovnim partnerjem in kot se za poslovni svet spodobi, morajo poslovna darila izražati primerno mero distance in bližine tega odnosa. Poslovno darilo zato ne sme biti preveč osebne, intimne narave.

V nasprotju z darili, ki jih poklanjamo znancem in sorodnikom, pri čemer hočemo z darilom ponazoriti ne le pozornost, temveč tudi dejstvo, da osebo poznamo, da poznamo njegove ali njene potrebe, želje in pričakovanja, morajo poslovna darila vsebovati pravšnjo mero formalnosti, ki je zaželena v poslovnem odnosu. Zato je primerno, da so poslovna darila čim bolj splošnega okusa in se pri odločitvi zanje raje prisega na klasiko kot pa na pretirano eksperimentiranje z darili.

Prav tako pa morate pri izbiri poslovnega darila paziti na morebitne asociacije ali konotacije, ki jih vzbuja. Če poslovnemu partnerju na primer podarite uro in se je v preteklosti dogajalo, da je partner kdaj zamujal z določenimi roki, utegne to darilo pomeniti več, kot si želite.